Dag 1

16 juli 2023 - Troyes, Frankrijk

Vandaag begonnen we met rijden om 06:00 en kwamen aan om ong 12:30. De reis was lang en saai maar ik ben wel begonnen bij een nieuwe serie op Netflix dus ja dat heb ik gekeken en ik heb muziek geluisterd, getekend en gelezen. Mama had heel lief een paar broodjes voor ons gesmeerd en dat was lekker. Aan het begin van de lange trip voelde het echt alsof ik moest overgeven maar dat ging uiteindelijk over. Toen we eindelijk in Troyes waren gingen we naar een winkelcentrum (een klassieke Amerikaanse outlet mall) en heb ik van papa oorbellen gekregen!😊 Toen hebben we daar nog even rondgelopen en uiteindelijk naar het hotel gereden. Toen hebben we een beetje geluierd en toen reden we een weiland in en na een paar bochten kwamen we bij een schuur met een houtoven en daar gingen we pizza eten heel lekker was dat! Toen we klaar waren gingen we nog even naar de supermarkt voor wat water en het toetje ik heb crêpe met chocola gegeten YUMMIE!!😋 Toen gingen we naar boven naar onze kamer en gingen we mama videobellen. Ik deed mijn oorbellen uit en toen ging ik dit schrijven ik moet nog even m’n pyjama aan doen en tanden poetsen maar dan ben ik helemaal klaar voor morgen! Morgen gaan we ook ong de zelfde tijd rijden.En dan gaan we nog een nacht in Frankrijk verblijven en dan alweer naar SPANJEEEE!! Daar heb ik heel veel zin in! Hier zijn wat foto’s, om te beginnen een foto van de verkeersdrukte vanochtend!

Begin van reis 5 uur ‘s ochtends thuisAuto stopVerveling begonBijna

1. Mirjam:
    16 juli 2023
    Een mooie eerste dag lieverd!
    Dat is trouwens wel heel bijzondere pizzatent🍕😂
    Goede reis morgen!
  2. Debbie:
    17 juli 2023
    Heey Zohra je wordt al echt een globetrotter. Een hele fijne reis samen met je vader. Dat zijn ook mooie herinneringen. Pizza in een schuur, bijzonder. Ga jullie volgen als dat mag😊
  3. Barbara:
    17 juli 2023
    Ha Zorra, eindelijk vakantie! En nu samen met je pa op stap! Veel plezier, groetjes van ons uit Den Haag.