Dag 7!

22 juli 2023 - Deba, Spanje

Vandaag gingen we het rustig aan doen. We werden wakker en aten een gebakken ei en een stokbroodje met chocola als ontbijt lekker!😋 Toen deed pap de was en ik deed de afwas. Daarna ging ik alvast zwemmen en papa was nog bezig met wassen. We hebben tot 13:30 in het zwembad gelegen. Toen gingen we terug naar de tent daar gingen we opdrogen en aankleden, want we gingen naar het restaurant naast onze camping! Daar heb ik een bord gefrituurde octopus 🐙 gegeten en papa een stokbrood 🥖 met sla en 🥚. Als toetje hebben we een cafés con leche gedronken. Dat was lekker 🤤. Toen gingen we een beetje hangen bij de tent tot ong 16:00 toen vertrokken we om naar Orio te gaan en in de zee te zwemmen 🏊‍♀️. Dat deden we best lang toen besloten we om naar Zarautz te gaan daar hebben we wat rond gelopen en uiteindelijk een klein broodje gaan eten 🥘 Omdat als toetje hadden we churros!!!!!! Dat was zoooo lekker! Toen gingen we nog even naar zee toe

Pootjebaden Zarautz 2 Dat was het alweer doeii groetjes Zohra en Karsten.