Dag 8!

24 juli 2023 - Las Arenas, Spanje

Vandaag gingen we weg uit camping Ixtsapse en gingen we naar Een camping in de beurt van het dorpje Las Arenas. Ik wou nog even in het zwembad voor we vertrokken. Dus heeft papa de tent en eigenlijk alles in de auto gedaan. Ik lag in tussen lekker te dobberen in het zwembad tot ong 12:00 🕛. Toen gingen we nog onze laatste Caffès con leche nemen bij het cafeetje en gingen we weg. Na een uurtje rijden zijn we even gestopt om wat te gaan eten we hadden jam en chocolade en stokbrood als lunch dat was lekker! Toen gingen we weer verder en verder en verder tot dat we na 3 uur rijden aankwamen bij onze camping 🏕️.  Hier zitten we niet in een tent maar in een huisje

Ons riviertje...
Met een hele mooie rivier in de beurt. Toen we alles in het huisje hadden gezet gingen we naar het dorpje toe lopen het dorpje was 1,3 kilometer van de camping vandaan. Dus dat vonden we wel te doen met mijn knie. Toen we daar aankwamen zagen we allemaal wandelstokken en we dachten dat dat wel handig was voor mij om op te steunen tijdens het lopen. Toen kwamen we nog allemaal andere restaurantjes tegen dat was allemaal heel leuk.We kwamen supermarkt op de weg er naar toe tegen en daar was deze mooie bloem 🌺

402DACEC-E8DD-47C3-A5D2-DB71AE53714D Die vonden we wel bijzonder!

Toen besloten we om even een caffès con leche te nemen bij een bar die naast onze camping zat

Even landen na de reis Heel lekker!!!

Toen gingen we terug naar ons huisje en gingen we daar even chillen. Tot dat het etend tijd was. Daar heeft papa een salade met kaas gegeten en ik een stokbrood met kaas en vlees en patatas. Toen hadden we als toetje een tarte de qeuso gedeeld dat was de dag eigenlijk! Groetjes Karsten en Zohra👍🏼

1. Mirjam:
    26 juli 2023
    Heerlijk om te lezen lieverd! En je ziet er echt stoer uit met die berglaarzen en hoofddoek!😘
  2. Debbie:
    29 juli 2023
    Prachtige bloem zeg. Ik moet ook zo’n wandelstok🥴